כשמומחיות יועץ מימון ומודל ממוחשב עוזרים לך למצוא רכב

נשמע מעניין נכון?
צרכנים רבים מוצאים את עצמם מגיעים לסוכנות רכבים, הם מתבקשים לשלם מקדמה על רכב שיגיע עוד הרבה זמן. מצד שני הרכב הישן שלהם כבר "עשה את שלו" כמו שאומרים, לא בטוח שנכון להמשיך לשלם עליו את ההוצאות השונות. מלכוד. צרכנים רוצים להתחדש ברכב ונתקלים בשני חסמים - אי ההבנה שלהם בדגמי רכבים ובעיית מלאי.

אז מה נכון? לחפש רכב בלוח? לגשת למגרש רכב אקראי שראינו פרסום שלו? לגשת לחברת ליסינג? איך מתחילים? יש צרכנים שיסתפקו בשיחה בין חברים והמלצות שלהם על רכב, אחרים יעדיפו לקרוא מבחני דרכים או טבלאות השוואה בין רכבים. ויש לא מעט שירצו המלצה ממומחה. פה אנחנו נכנסים לתמונה.
קהל מחפשי רכבים
אז עם מי אנחנו מדברים? אילו צרכנים מחפשים מידע על רכבים וצריכים עזרה בהתאמת רכב לצרכים שלהם?
- צרכנים שמחפשים דגם ספציפי ורוצים לדעת איפה יש אותו במלאי.
- צרכנים שמתלבטים ורוצים בטחון בבחירה שלהם.
- צרכנים שצריכים רכב. לא מבינים בדגמים או מכירים דגמים.
בהתאם לצומת בו הלקוח נמצא, יועץ המימון יתאים לו את הרכב.
איך אנחנו יכולים לעשות את זה?
שנים של עבודה צמודה עם מאות סוכנויות רכב, הכרות עם מאגר הרכבים שיש להם לצד מומחיות מקצועית של יועצי המימון שלנו.
שיחה עם יועץ מימון - התאמת רכב לצרכי הלקוח
- מה גילו של הלקוח
- איפה הוא גר – כדי שנוכל להפנות את הצרכן לסוכנות רכב קרובה אליו. לפעמים בשביל לקנות רכב לקוחות גם ירחיקו ויסעו לסוכנות רחוקה יותר.
- מהם הצרכים האישיים או המשפחתיים - האם מחפשים רכב למטרות נסיעה משפחתיות? האם יש ילדים צעירים ולכן יש צורך בבגאז' שנוח יהיה להכניס אליו עגלה? האם הצרכן שמחפש ג'יפון מחפש רכב שגם יוכל לטייל איתו בשטח בשבת?
- מהם הצרכים מהרכב הבא שלך – כמה נוסע הלקוח בשנה? האם הוא נוסע הרבה

לקטע מתוך הפודקאסט "דרייב" של רדיו 5Live לחצו כאן.
לצד העבודה שעושה יועץ המימון אנחנו מתבססים גם על מידע שאגרנו במערכות שלנו לאורך השנים. כן, לטכנולוגיה יש פה מקום חשוב בהשלמת ההמלצה ללקוח. באמצעות אלגוריתם שבודק את נתוני הלקוח איתו משוחחים ומשווה אותו למאגר המידע שלנו, יועץ המימון יוכל לבסס את ההמלצה שלו על בסיס ההמלצה של המחשב.