ר"צ HELPDESK
מערכות מידע
מה כולל התפקיד?
ניהול מערך התמיכה הטכנית ומתן שירות לכ-800 משתמשים בארגון אחריות על פתרון תקלות חומרה ותוכנה ברמת המשתמש הקצה ניהול, הדרכה והנחייה מקצועית של צוות הכולל 4 אנשי תמיכה טכנית אחריות על תהליכי עבודה, SLA ומדדי שירות בצוות התמיכה תכנון וביצוע פרויקטים טכנולוגיים בתחום תחנות הקצה
מה אנחנו מחפשים?
ניסיון של שנתיים לפחות בניהול צוות תמיכה טכנית (לא מוקד תמיכה טלפונית)
ניסיון מוכח באיתור ופתרון תקלות מורכבות ברמת המשתמש
שליטה מלאה במערכות הפעלה Windows, בדגש על Windows 10 ו-Windows 11
ידע וניסיון בטיפול בתקלות Office 365 ו-Outlook
ניסיון בניהול משתמשים ב-Active Directory
ניסיון בניהול פרויקטים טכנולוגיים
תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בסביבה דינמית ולחוצה
יכולת הובלת צוות, הנעת עובדים ועבודה בממשקים מרובים
הגשת מועמדות למשרה
שדות חובה מסומנים ב - *
אז, איך זה לעבוד אצלנו?

ימי גיבוש וכיף
לפעמים צריך לעצור הכל ו.. לבלות. העובדים שלנו נהנים מאירועים, טיולים, נופשים, ערבי צוות, פינוק בימי הולדת ועוד מלא הפתעות.

תרומה לקהילה
במימון ישיר אנחנו מזמינים אותך לקחת את התחביבים, את תחומי העניין והתשוקה, ולהפוך אותם בקלות להתנדבות משמעותית. ככה זה אצלנו, תרומה לקהילה היא חלק משגרת העבודה. אנחנו פועלים בשיתוף עם מגוון ענק של עמותות בתחומים שונים ובעיקר מנסים לעשות טוב איפה שרק אפשר

ימי גיבוש וכיף
לפעמים צריך לעצור הכל ו.. לבלות. העובדים שלנו נהנים מאירועים, טיולים, נופשים, ערבי צוות, פינוק בימי הולדת ועוד מלא הפתעות.

תרומה לקהילה
במימון ישיר אנחנו מזמינים אותך לקחת את התחביבים, את תחומי העניין והתשוקה, ולהפוך אותם בקלות להתנדבות משמעותית. ככה זה אצלנו, תרומה לקהילה היא חלק משגרת העבודה. אנחנו פועלים בשיתוף עם מגוון ענק של עמותות בתחומים שונים ובעיקר מנסים לעשות טוב איפה שרק אפשר

