מעבר לתפריט עליון מעבר לתוכן העמוד מעבר לתפריט תחתון מפת אתר עצירת אנימציות

קשרי משקיעים
עם חדשנות, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה, האנשים של מימון ישיר משנים את חוקי המשחק ורוקחים את המתכון למובילות והצלחה

האנשים של מימון ישיר

572* העובדים של מימון ישיר הם מנוע הצמיחה והנכס החשוב ביותר שלה. הנהלת החברה, בהובלת המנכ"ל ערן וולף, היא נבחרת של מקצוענים, כל אחד בתחומו, שרובם צמחו עם החברה ונמנים על דור המייסדים שלה. השילוב בין המנהלים לעובדים במימון ישיר מקרין על הארגון רוח צעירה, דינמית וסטארט-אפיסטית, עם דגש חזק על חדשנות וחשיבה מחוץ לקופסה – והוא מוביל את החברה לשיאים חדשים מדי שנה.
*נכון ליום 31.10.21 כולל מיקור חוץ, עובדים זמניים, חל"ד וחל"ת.
" מה שבטוח זה שאנחנו
רחוקים מאוד מהשיא שלנו "

המספרים של מימון ישיר

המספרים של מימון ישיר

#1
מותג האשראי החוץ בנקאי המוביל בישראל*
#1
חברת הלוואות הרכב הגדולה בישראל*
32B
היקף ההלוואות שהעמידה או שיווקה החברה, מהן 24 מיליארד שקל הלוואות מגובות בשעבוד כלי רכב (30.09.21)
8.4B
היקף תיקי ההלוואות המנוהלים בחברה, מהם 7.7 מיליארד שקל מגובים בשעבוד כלי רכב
(נכון ל-30.09.21)
181M
מיליון שקל רווח נקי (ל-12 חודשים שהסתיימו ב- 30.09.21). 42.2 מיליון ש"ח רווח נקי לשלושה חודשים שהסתיימו ב 30.09.21
18%
צמיחה שנתית ממוצעת בהעמדת ושיווק הלוואות בשנים **2016-2021
*בהתאם להערכות החברה
** העמדת ההלוואות בשנת 2021 הוערכה על בסיס נרמול ההלוואות שהועמדו בינואר - ספטמבר 2021.

החוזקות של מימון ישיר

מימון ישיר חוללה מהפכה בתחום האשראי הצרכני בישראל. היא הצליחה לשנות לחלוטין את הדרך שבה לקוחות פרטיים לוקחים הלוואה בארץ, להוביל את שוק הלוואות הרכב ולשמור על רמות שיא של הכנסות ורווחיות – תוך ביסוס מעמדה כחברת האשראי הצרכני המובילה בישראל.
חשיבה מחוץ לקופסה

חשיבה מחוץ לקופסה

מימון ישיר היא חברה גדולה, יציבה ורווחית - עם מהירות מחשבה ויצירתיות של סטארט-אפ. מנהלי ועובדי החברה מונחים, מיומם הראשון בחברה, לאתר ולמצוא פתרונות יצירתיים בזמן אמת ובמהירות, בכל התחומים. כל זאת, תוך ייצור זרם בלתי פוסק של מוצרים חדשניים, חלקם טכנולוגיים, המאתגרים כל זמן את תמונת השוק מתוך כוונה מתמדת לשפר, לשדרג ולמקסם אותה.

הובלה טכנולוגית

בתור שחקן דיגיטלי מוביל, מימון ישיר מגבירה בהתמדה את השקעותיה בטכנולוגיה, בהיקפים הולכים ועולים, מתוך הבנה כי זו, מאפשרת לחברה להתמודד מול הבנקים והמתחרים האחרים בשלוש זירות: נגישות ללקוח, ניהול סיכונים והפחתת עלויות.
הובלה טכנולוגית
מיקוד באשראי צרכני

מיקוד באשראי לרכב

מימון ישיר יצרה יתרון משמעותי על פני מתחרותיה בכל הנוגע למומחיות בתחום האשראי הצרכני. מומחיות זו באה לידי ביטוי בתחומי פעילות קריטיים כמו תפעול מנגנוני השיווק והמכירה של ההלוואות, הערכת סיכוני האשראי ותחום הגבייה.

תרבות ארגונית

מימון ישיר משקיעה השקעה עצומה בעובדיה ורואה בשגשוגם המקצועי והאישי מפתח קריטי להצלחתה בכל התחומים. סביבת העבודה בחברה היא צעירה ודינמית, בדגש על חדשנות, חשיבה מחוץ לקופסה וקידום תרבות יוצרת ו”דיסרפטיבית”.
Radio5Live – החברה מפעילה תחנת רדיו ארגונית המהווה ערוץ תקשורת פנימי חדשני המשדר בכל ימות השבוע. הארגון מעודד את העובדים להאזין ולהתעדכן ואף לקחת חלק פעיל בניהול ותפעול התחנה לרבות יצירת תוכן והשתתפות בשידורים.
תרבות ארגונית

הנוסחה שלנו להצלחה

הצלחתה של מימון ישיר טמונה בנוסחתה הייחודית המשלבת 3 פרמטרים מרכזיים.
MEGA DATA

MEGA DATA

הדאטה של מימון ישיר בתחום הלוואות רכב היא ייחודית הן מבחינת היקפה והן מבחינת עומקה. למעלה מ-300,000 הלוואות המחברות בין רכב, רוכש ומוכר ספציפיים. החיבור עם כלי ה-AI החדשים תרמו תרומה מכרעת לצמיחה המהירה של החברה.

KILLER PROCESS

היכולת לזהות את נקודות התורפה של פתרונות קיימים בשוק ולבנות תהליכי עבודה שונים לחלוטין היא מפתח נוסף. ההצטיינות בבניית תהליכים עוברת דרך כל אגפי החברה: המכירות, החיתום, הכספים, הגביה, השירות והתפעול ויחד עם תהליכים מבוססי דיגיטציה ודאטה מקיימים יעילות תהליכית מלאה.
KILLER PROCESS
DISRUPTOR BY DNA

DISRUPTOR BY DNA

ההון האנושי במימון ישיר מתאפיין ברוח יזמית בכל דרגי החברה. רוח זו באה לידי ביטוי החל משאיפה בלתי פוסקת לשיפור ושדרוג כל רכיב או תהליך תפעולי ועד ליוזמות “ דיסרפטיביות” ברמה אסטרטגית.

מודל לחיזוי כשל אשראי

מימון ישיר השקיעה מיום הקמתה משאבים רבים בבניית מתודולוגיית הערכת סיכוני אשראי ייחודית המבוססת על בסיס נתונים רחב, שיטות סטטיסטיות חדשניות וטכנולוגיה מתקדמת.
מודל החיזוי שפיתחה החברה משקלל שישה ממדים שונים: תבניות התנהגותיות, נתונים פיננסיים, מידע המופק על ידי מיפוי רשת קשרים, סגמנטציה סוציואקונומית, הצהרת הלקוח (KYC) ודאטה ממקורות חיצוניים המרכיבים פרופיל לקוח לגביו מבוצע החיתום. המידע הפיננסי האישי של הלקוח מוזן ממאגר נתוני האשראי הלאומי שהופעל באפריל 2019 ונבחן מאז בהתמדה, כרובד חיוני לאופטימיזציה של המודל.

פעילות נוספת

CARWIZ

CARWIZ

Digital is eating everything.
בדומה לצפוי בכל קטגוריות הצריכה בעולם, גם בענף הרכב, קבלת ההחלטות בקרב צרכנים הופכת להיות דיגיטלית. על מנת לבסס את מעמדה בשוק הרכב החליטה החברה להיכנס לתחום הפלטפורמות ורכשה את מיזם הסטארט-אפ CARWIZ.
CARWIZ היא פלטפורמה דיגיטלית חדשנית המקשרת בין צרכנים המחפשים רכב יד שניה לסוכנויות רכב בכל רחבי הארץ. מציאת הרכב נעשית באמצעות דאטה הנאספת ממקורות שונים, מוצגת למשתמש בצורה נוחה וברורה ומקדמת את עסקת הרכישה בצורה אובייקטיבית ואמינה. במסע לקוח מורכב כל כך הדורש הבנה ומקצועיות אל מול אפשרויות רבות ומגוונת, CARWIZ מהווה מנגנון למידה וקבלת החלטה חכם וחדשני.