נשמע מעניין נכון?

כבר נכתב הרבה על משבר השבבים וההשפעה שלו על תעשיית הרכב ומלאי הרכבים שמגיע לישראל.
מעט נכתב על הקושי בקבלת ההחלטה איזה רכב לקנות. צרכנים רבים נמצאים בצומת של קבלת החלטה לגבי הרכב הבא שלהם. חלקם מתלבטים, לא בטוחים איזה רכב הם צריכים ובעיית המלאי רק מגדילה את הקושי בקבלת ההחלטה. מה דומה בין שני רכבים? מה שונה? מה יתאים לי יותר? תוסיפו לזה את העובדה שמגוון הרכבים בקטגוריות השונות גדול ולפעמים ההבדל בין הדגמים מינורי.

צרכנים רבים מוצאים את עצמם מגיעים לסוכנות רכבים, הם מתבקשים לשלם מקדמה על רכב שיגיע עוד הרבה זמן. מצד שני הרכב הישן שלהם כבר "עשה את שלו" כמו שאומרים, לא בטוח שנכון להמשיך לשלם עליו את ההוצאות השונות. מלכוד. צרכנים רוצים להתחדש ברכב ונתקלים בשני חסמים - אי ההבנה שלהם בדגמי רכבים ובעיית מלאי.  

כשמומחיות יועץ מימון ומודל ממוחשב עוזרים לך למצוא רכב


אז מה נכון? לחפש רכב בלוח? לגשת למגרש רכב אקראי שראינו פרסום שלו? לגשת לחברת ליסינג? איך מתחילים? יש צרכנים שיסתפקו בשיחה בין חברים והמלצות שלהם על רכב, אחרים יעדיפו לקרוא מבחני דרכים או טבלאות השוואה בין רכבים. ויש לא מעט שירצו המלצה ממומחה. פה אנחנו נכנסים לתמונה. 

אנחנו במימון ישיר זיהינו הזדמנות. הבנו שיש לנו את הידע והיכולת לעזור ללקוחות שלנו לקבל החלטה לגבי הרכב שמתאים להם וגם לסייע להם במציאת הרכב. לקוח שיוצר קשר עם יועצי המימון שלנו, יעבור תשאול קצר של כמה שאלות, ויועץ המימון יתאים לו את הרכב שמתאים לצרכים שלו, ובנוסף יפנה אותו לסוכנות רכבים שיש לה במלאי את הרכב. 

בשירות מציאת הרכב שלנו משתמשים נשים וגברים. מתפלאים? כן. לא מעט גברים שמחים לקבל חיזוק על הבחירה שלהם.


קהל מחפשי רכבים 

אז עם מי אנחנו מדברים? אילו צרכנים מחפשים מידע על רכבים וצריכים עזרה בהתאמת רכב לצרכים שלהם?

  • צרכנים שמחפשים דגם ספציפי ורוצים לדעת איפה יש אותו במלאי.
  • צרכנים שמתלבטים ורוצים בטחון בבחירה שלהם.
  • צרכנים שצריכים רכב. לא מבינים בדגמים או מכירים דגמים.

בהתאם לצומת בו הלקוח נמצא, יועץ המימון יתאים לו את הרכב. 
איך אנחנו יכולים לעשות את זה?
שנים של עבודה צמודה עם מאות סוכנויות רכב, הכרות עם מאגר הרכבים שיש להם לצד מומחיות מקצועית של יועצי המימון שלנו. 

שיחה עם יועץ מימון - התאמת רכב לצרכי הלקוח

במהלך השיחה יועצי המימון יתשאלו את הלקוח שאלות בסיסיות כדי להבין מה הם הצרכים שלו מהרכב הבא שלו. 
  • מה גילו של הלקוח
  • איפה הוא גר – כדי שנוכל להפנות את הצרכן לסוכנות רכב קרובה אליו. לפעמים בשביל לקנות רכב לקוחות גם ירחיקו ויסעו לסוכנות רחוקה יותר. 
  • מהם הצרכים האישיים או המשפחתיים - האם מחפשים רכב למטרות נסיעה משפחתיות? האם יש ילדים צעירים ולכן יש צורך בבגאז' שנוח יהיה להכניס אליו עגלה? האם הצרכן שמחפש ג'יפון מחפש רכב שגם יוכל לטייל איתו בשטח בשבת? 
  • מהם הצרכים מהרכב הבא שלך – כמה נוסע הלקוח בשנה? האם הוא נוסע הרבה


לקטע מתוך הפודקאסט "דרייב" של רדיו 5Live לחצו כאן.

לצד העבודה שעושה יועץ המימון אנחנו מתבססים גם על מידע שאגרנו במערכות שלנו לאורך השנים. כן, לטכנולוגיה יש פה מקום חשוב בהשלמת ההמלצה ללקוח. באמצעות אלגוריתם שבודק את נתוני הלקוח איתו משוחחים ומשווה אותו למאגר המידע שלנו, יועץ המימון יוכל לבסס את ההמלצה שלו על בסיס ההמלצה של המחשב. 

הישענות על מודל חיזוי - איזה רכב יתאים ללקוח?

נניח שלקוח בן 50, נשוי עם 3 ילדים צעירים וגר בדרום יוצר איתנו קשר. יכול להיות שהצרכים שלו יהיו מעט שונים מפרופיל דומה של לקוח שהתקשר אלינו כמה ימים לפני כן. לכן ההמלצה שייתן ללקוח יועץ המימון שלנו תתבסס על המלצת מחשב, שמבוססת על מאגר מידע שצברנו לאורך שנים לגבי בחירות והעדפות של רכבים בידי לקוחות שונים, לצד המלצה שתתבסס על השיחה הטלפונית שעשו.

אין בפרסום המידע משום המלצה או מתן ייעוץ, והמידע אינו מחליף היוועצות באנשי המקצוע הרלבנטיים. קבלת החלטה כלשהי על סמך האמור לעיל היא על אחריות הגולש בלבד. מימון ישיר אינה אחראית לטיב או לתקינות הרכב שיירכש.