מכונית יקרה היא מכונית טובה יותר. קלישאה או אמת?

 

בעולם הרכב, בניגוד לתחומים אחרים, ככל שהמכונית יקרה יותר היא גם תהיה טובה יותר. עובדה. לכן כששואלים מישהו שבאמת מבין במכוניות "איזה רכב לקנות" התשובה שלו (או שלה) צריכה להיות: "רכב הכי יקר שאתה יכול להרשות לעצמך".

מאחרי זה יש היגיון. הגיון שאפשר לראות בכל מפרט, מבחן ריסוק ואפילו מבחן מישוש ונגיעה באולם התצוגה. מכוניות יקרות, נאמר רכבי יוקרה, נותנות יותר בכל מימד ממכונית מקבילה בממדים אבל זולה יותר וממותג עממי. רוצים דוגמאות? בבקשה! כמה שכבות צבע ומה עובי הצבע שנח על הפח? הביטו מתחת, היכן שמעטים הלקוחות שטורחים, ראו את זרועות המתלה. אלו, במכוניות היקרות, יהיו מאלומיניום מכורסם או מסגסוגת אקזוטית אחרת, קשיחה וקלת משקל. ברכב זול? יציקת ברזל פשוטה או אפילו, במקרים ממש קשים אפילו פלדה מוטבעת שזה כינוי יפה ל"פח עבה במיוחד שנתנו לו צורה תלת ממדית". למה צריך את זה? כי לרכב יקר יהיה לרוב גם מנוע חזק יותר וביצועים טובים יותר. אלה דורשים מבנה חסון ומתלים המפרגנים ליכולת של המנוע להזיז את המכונית באופן המרגש לו מצפה מי שרוכש רכב יוקרה עם סמל נחשב.

זו רק דוגמה אחת. אפשר כמובן לדבר על מערכות בטיחות וסיוע אקטיביות שיהיו במכוניות היקרות יותר או אפילו על פנסי LED MATRIX אקטיביים שמאירים את הכביש באור לבן ובהיר ומכבים חלקים מעצמם אוטומטית כדי שלא לסנוור נהגים שבאים ממול. 

חדשה מהניילון או קלאסית עם סיפור?
מהי המכונית הכי יקרה בעולם? תלוי למי מופנית השאלה. אם מדברים על מכונית חדשה מיצור סדרתי הכי יקרה בעולם, הרי שכרגע בוגאטי מציבה רף גבוה של כ-11 מיליון אירו לפני מיסים עבור דגם הנקרא בפשטות לקונית "המכונית השחורה" שבעצמה היא מחווה לדגם קלאסי של בוגאטי משנות ה-30' – בשעתה מכונית על בשם type 57. 
איזה מכונית תקבלו בסכום הזה? מפלצת שרירים עם 1,500 כוחות סוס ממנוע עם 16 צילינדרים וארבעה מגדשי טורבו. מבנה שעשוי כולו מתרכובות הייטק של סיבי פחמן (קרבון) שמעוצבות בקווים שהם גם עתידניים וגם קלאסיים – כמחווה לאותו גם היסטורי. הכל עשוי כמובן בעבודת יד וחתום על ידי האומנים שיצרו אותו.

המכונית הכי יקרה בת 67
כל זה די נחמד ועשוי לדבר לרבים אבל אם אתם באמת מחפשים את הכסף הגדול – תמצאו אותו ברכבי האספנות. שם דגמים מוקדמים של פרארי יכולים בקלות להיות שווים 30 ואף 40 מיליון דולרים. ובאמת עד לא מזמן פרארי GTO משנת 1964 נמכרה בכ-70 מיליון דולרים – לא בגלל המזגן שאין שם אלא בזכות סיפורי ההצלחה שלה בכמה מהמירוצים האייקוניים ביותר של אותן שנים – אה...והיא מעולם לא רוסקה. שזה בהחלט הישג בפני עצמו.
אבל...גם זה כסף קטן. קשה להאמין. מכיוון שלראשונה מזה עשרות שנים, פרארי קלאסית מודחת מראש פירמידת הנחשקות לטובת מרצדס. דגם מירוצים בשם 300 SLR משנת 1955 – סופר נדיר שנמכר במכירה פומבית בסכום האסטרונומי של 142 מיליון דולרים – בחודש מאי 2022. בשקלים זה יוצא כ-505 מיליון שקל. הזיה.

רכב יוקרה בישראל
נחזור לקרקע המציאות. כאן, אצלנו בישראל, אפשר לרכוש רכב יוקרה חדש ממותג נחשב ואיכותי החל מכ-300 אלף שקלים. רצינו שתדעו שבמימון ישיר תוכלו לקבל מימון של עד 300 אלף שקלים, להשאיר מאחור את המותגים העממיים ולהתקדם למותגי היוקרה שנותנים יותר. 

אל תתנו לאוטו לברוח
אם אתם מחפשים לרכוש בחודשים האחרונים רכב חדש או משומש, בטוח שנתקלתם במהירות שבה המכוניות החדשות והמשומשות הטובות נחטפות. יש יבואנים שכל המשלוחים שמגיעים בחודשים הקרובים כבר מכורים מראש, אחרים מספרים על כך שדגמים מסוימים לא מבלים יותר משעתיים על הרציף לפני שהם נמכרים. 

בשוק היד השניה הקצב עוד יותר מהיר ומבול הטלפונים השוטף כל מי שמנסה למכור דגם ממותג נחשב, רק יעודד אותו להעלות את המחיר. איך תוכלו להבטיח שיהיה לכם את הכוח הפיננסי לסגור עסקה במהירות ולא לתת לאוטו לברוח לכם? פשוט מאד! צרו קשר כבר עכשיו עם מימון ישיר והסדירו את זכאותכם למימון של עד 300 אלף שקלים לרכב יוקרה. אחרי תהליך האישור תוכלו להיות בטוחים בשוק ולשלוף מהר כשההזדמנות צצה – חבל לפספס אוטו טוב.

יוקרה מהירה
מכוניות יוקרה הן לא סתם יקרות בגלל הסמל או המיתוג – אלא גם בזכות רמה גבוהה יותר של חומרי גלם, של ביצוע ושל ביצועים. המיתוג הוא לגמרי בונוס למי שיודע להעריך איכויות עילית . כדי שגם אתם תוכלו לעלות לקומת היוקרה, מימון ישיר, מציעה כלי מימוני חכם ומהיר המאפשר קבלת מימון של עד 300 אלף שקלים. יותר מזה, אישור מראש של המימון, עוד לפני שיש מכונית באופק, יבטיח שעסקת הרכב אותה אתם שואפים לממש לא תחמוק מתחת לידכם. 


הכתבה כוללת תוכן שיווקי מטעם מימון ישיר. אין בפרסום המידע משום המלצה או מתן ייעוץ, והמידע אינו מחליף היוועצות באנשי המקצוע הרלבנטיים. קבלת החלטה כלשהי על סמך האמור לעיל היא על אחריות הגולש בלבד.